Работа са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб
Да падачы звароту ў Дзяржпрамнагляд рэкамендуем Вам азнаёміцца з інфармацыяй, размешчанай у раздзеле «Пытанне-адказ». Магчыма, адказ на пытанне, якое Вас цікавіць, ўжо размешчаны на інтэрнэт-сайце Дзяржпрамнагляду.
Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Работа са зваротамі грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб у Дзяржпрамнаглядзе ажыццяўляецца ў адпаведнасці з:
- Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»;
- Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»;
- Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату»;
- пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30.12.2011 № 1786 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў»
Пісьмовыя звароты ў Дзяржпрамнагляд (падаюцца з дапамогай паштовай сувязі/нарачным (кур'ерам)/у ходзе асабістага прыёму) могуць накіроўвацца заяўнікамі па адрасе:
Дзяржпрамнагляд, 220108, г. Мінск, вул. Казінца, д. 86, корп. 1
тэл. (+017) 218-47-01
рэжым работы: панядзелак-пятніца: 9:00 – 13:00, 14:00 – 18:00
Вусныя звароты выкладаюцца заяўнікамі ў ходзе асабістага прыёму.
Пры вусным звароце заяўнікі павінны прад'явіць дакумент, які сведчыць асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Звесткі аб часе і парадку прыёму грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам:
-
Дзяржпрамнагляду - размешчаны ў раздзеле «Графік прыёму грамадзян»;
- тэрытарыяльных падраздзяленняў .
Электронныя звароты
Пачынаючы з 2 студзеня 2023 г. падача электронных зваротаў ажыццяўляецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб звароту.бел.
Звароты заяўнікаў, якія паступілі ў непрацоўны дзень (непрацоўны час), рэгіструюцца не пазней чым у першы наступны за ім працоўны дзень.
Звесткі аб вышэйстаячай арганізацыі:
Вышэйстаячая арганізацыя у адносінах да Дзяржпрамнагляду - Міністэрства па надзвычайных сітуацыях Рэспублікі Беларусь: 220030, г. Мінск, вул. Рэвалюцыйная, 5
Інтэрнэт-адрас: https://mchs.gov.by/
E-mail: mail@mchs.gov.by
Факс: +375 (17) 229-35-79, тэлефон: +375 (17) 306-09-15
Асабісты прыём грамадзян у Міністэрстве па надзвычайных сітуацыях праводзіцца па адрасе: г. Мінск, вул. Рэвалюцыйная, 5, кабінет прыёму грамадзян (каб. 120)
Папярэдні запіс на асабісты прыём да Міністра і яго намеснікаў праводзіцца ў прыёмных па адпаведных тэлефонах.
У выхадныя і святочныя дні прыём праводзіцца старшым інспектарам дзяжурнай часткі Рэспубліканскага цэнтра кіравання і рэагавання на надзвычайныя сітуацыі МНС Рэспублікі Беларусь з 9-00 да 13-00.
Назад